Navigatie
Algemene Voorwaarden
LOTUS OOSTERSE ARTIKELEN 08-11-2006

Bestelling.
De algemene leveringsvoorwaarden van Lotus zijn van toepassing op alle leveringen, door Lotus aan consumenten. Door te bestellen geeft u aan met de algemene leveringsvoorwaarden akkoord te gaan. Wij verwerken uw bestelling nadat u aan ons door hebt gegeven middels het daartoe bestemde bestelformulier op de site. Ter bevestiging ontvangt u nog bericht (een e-mail) maar dit is geen voorwaarde voor het tot stand komen van de overeenkomst.
Onze artikelen zijn veelal handgemaakte exemplaren. Dit betekent dat het kan voorkomen dat het product enigszins afwijkt van de afbeelding op deze website. Wij verkopen deugdelijke producten.

Offerte
Indien door Lotus een schriftelijke offerte is uitgebracht geldt het volgende: Tenzij in een offerte uitdrukkelijk anders is aangegeven, zijn offertes van Lotus vrijblijvend. Een vrijblijvende offerte kan door Lotus binnen 5 werkdagen na ontvangst van de aanvaarding worden herroepen. Alle offertes zijn herroepelijk, ook als daarin een termijn voor aanvaarding is vermeld.

Prijzen en bezorgkosten.
Alle op de websites vermelde prijzen zijn in Euro’s exclusief bezorgkosten.
Wij hanteren het tarief van €2,95 voor pakketten via Leelavadee.nl en zijdesjaaltjes.nl binnen Nederland.
Wij hanteren het tarief van €4,95 voor alle pakketten via sureshirts.nl, fishermanspants.nl en Lotus oosterse artikelen.nl van 0 tot 30 kg binnen Nederland.
Voor alle pakketten tot 30 kg naar Belgie en Duitsland vragen wij een bijdrage van de bezorgkosten van €6,95.
Voor bezorgkosten die niet binnen deze categorie vallen zullen wij u contacten en onderling een bezorgprijs afspreken. Wij rekenen géén verzendkosten voor bestellingen boven €100,-
Prijswijzigingen gelden vanaf het moment van publicatie op de website en gelden uiteraard niet voor bestellingen die op dat moment al zijn gedaan.
Aanbiedingen gelden niet automatisch voor nabestellingen. Lotus kan niet aan haar aanbiedingen worden gehouden als u redelijkerwijs had kunnen aannemen dat de aanbieding een kennelijke vergissing of verschrijving bevat.

Bezorging
De verzending vindt plaats via Parcel met PostNL. Wanneer u niet thuis bent, hebt u tot 2 weken de tijd uw bestelling op het postkantoor op te halen.
Is uw artikel beschadigd?
Wij voeren uw bestelling met de grootst mogelijke zorg uit. Toch kan er tijdens de bezorging iets mis gaan. Indien dit aan de order is verzoeken wij u binnen 5 dagen contact met ons op te nemen. Levering geschiedt aan het adres van de koper, tenzij partijen anders zijn overeengekomen.

Betaalmogelijkheid.
U kunt betalen met CreditCard, PayPal, I-Deal, Belfius en Bankcontact. Ook kunt u zelf vooraf betalen, dit moet gebeuren binnen 3 dagen. Als er na 3 dagen geen betaling is binnen gekomen zal uw bestelling worden geannuleerd.
U ontvangt van ons via de mail de ordergegevens zodat u de betaling kan verrichten. Op het moment dat de betaling binnen is wordt de bestelling verwerkt. De bestelling wordt verzonden als de betaling door ons is ontvangen.
Orders onder €9,95 kunnen wij niet verwerken.

Levertijd.
Wanneer uw bestelling bij ons binnen komt, wordt deze meteen voor u gereserveerd, gedurende 3 dagen. Zodra de betaling door ons is ontvangen sturen wij u de artikelen zo snel mogelijk toe. Meestal de volgende dag. In dien artikelen niet voorradig zijn en een korte (binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw betaling) levertijd niet haalbaar is, dan nemen wij contact met u op zodat u weet waar u aan toe bent. Omdat onze artikelen uit zuid-oost Azie worden geïmporteerd, kan het een enkele keer voorkomen dat er vertraging is in productie en/of transport. Indien wij niet direct kunnen leveren zal dit altijd kenbaar worden gemaakt tijdens het bestelproces voordat u betaalt, op de homepage van de website en in een bevestigings e-mail.
Indien u zelf tijdens de bestelprocedure het adres onjuist of onvolledig heeft ingevuld, kan het zijn dat er vertraging is in de bezorging. Indien het pakket door foutief invoeren van adresgegeven retour komt zullen de verzendkosten van het opnieuw toezenden voor uw rekening komen. U kunt in dit geval bij retourneren niet de tweede gemaakte verzendkosten retour krijgen.
Hebben wij u het verkeerde artikel toegezonden, meld ons dit dan zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 5 werkdagen. Wij maken het graag voor u in orde.

Ruilen en retourneren
Bevalt het artikel u niet, dan kunt u dit binnen 14 dagen nadat u uw order heeft ontvangen per e-mail laten weten. Vervolgens heeft u nog 14 dagen de tijd om het pakket aan ons retour te sturen. Het retour sturen is voor eigen rekening.
Als u iets retour stuurt dan bent u verplicht het herroepingsformulier volledig in te vullen en bij te sluiten.
U ontvangt uw aankoopbedrag binnen 14 dagen nadat u melding heeft gedaan om gebruik te willen maken van het herroepingsrecht terug. Hebben wij uw pakket niet binnen 14 dagen nadat u melding heeft gedaan retour dan wachten wij met het terugbetalen van uw retourzending.
Retourpakketten kunnen wij alleen afhandelen als u de factuur bijsluit en het retourformulier duidelijk en volledig heeft ingevuld.
Neem bij ruilen/retourneren de volgende regels in acht:
Het artikel dient: onbeschadigd te zijn; niet gebruikt of bewerkt te zijn; voorzien te zijn van de originele ongeopende verpakking (indien van toepassing).
Ruilen kan alleen met de originele factuur ingesloten, het formulier voor herroeping volledig ingevuld en wanneer de labels (indien van toepassing) niet zijn verwijderd. Als na ontvangst van uw retour gestuurde artikelen blijkt dat deze niet meer door ons als nieuw kunnen worden verkocht dan is er sprake van waardevermindering. Er is sprake van waardevermindering als u meer heeft gedaan dan noodzakelijk was om de aard, de kenmerken en de werking van producten na te gaan. Er is ook sprake van waardevermindering als u een artikel retour stuurt en het artikel komt kapot of beschadigd bij ons aan. Als er sprake is van beschadiging tijdens transport dan kunt u ons vragen het product aan u te retourneren zodat u het vervoersbedrijf aansprakelijk kunt stellen. U dient in dit geval de verzendkosten hiervoor zelf te betalen.
Bij retourneren van een of enkele artikelen bij een order welke een orderwaarde boven € 100,- heeft, zullen we het totaalbedrag na retourneren van een of enkele artikelen herberekenen. Komt het totale orderbedrag dan onder €100,- uit, dan zullen er bezorgkosten worden berekend. We zullen deze bezorgkosten verrekenen met het door u geretourneerde artikel. Indien het pakket door foutief invoeren van adresgegeven retour komt zullen de verzendkosten van het opnieuw toezenden voor uw rekening komen. U kunt in dit geval bij retourneren van uw order de tweede gemaakte verzendkosten niet retour krijgen.
Heeft u een kortingscode gebruikt dan zal de korting vervallen of worden aangepast. Wij rekenen geen administratiekosten.

Garantie
Lotus garandeert dat de te leveren artikelen voldoen aan de op de website vermelde specificaties. Wij hanteren echter geen garantie regeling. Als binnen 30 dagen na levering blijkt dat de artikelen niet voldoen aan uw eisen, dan zal Lotus samen met u proberen tot een passende oplossing te komen. Wij willen graag tevreden klanten.

DOA regeling
Indien u een artikel ontvangt met een defect, dient u dit binnen 5 dagen na ontvangst te melden. U heeft recht het artikel kosteloos om te ruilen. Het artikel dient compleet, in de originele verpakking met aankoopnota te worden geretourneerd.
Indien bij retourneren wordt geconstateerd dat het probleem door eigen schade veroorzaakt is, of als blijkt dat er geen schade is, zullen wij geen geld retourneren.

Privacy
De gegevens die aan Lotus verstrekt worden, zullen worden gebruikt voor verzending van de gekochte producten. De verstrekte gegevens worden tot 7 jaar bewaard. U geeft zelf aan of u onze nieuwsbrief wilt ontvangen of niet. U kunt zich ten allen tijde weer uitschrijven voor de nieuwsbrief door op de link onderaan de brief te klikken. Uw e-mail adres wordt automatisch doorgegeven om een review over ons bedrijf te kunnen schrijven op de website van Kiyoh.
Indien u akkoord gaat met de algemene voorwaarden gaat u ook akkoord met de privacy verklaring, deze is goed zichtbaar op onze website vanaf 25 mei 2018.



(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
© 2014 - 2019 sureshirts, back to basic vintage yoga t-shirts en hoodies | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.